سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چکاد
 
قالب وبلاگ

مدیر کل امور مالیاتی کردستان خبر داد:

سمن ها از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند

مدیر کل امور مالیاتی کردستان با تاکید بر تسلیم اظهار نامه های مالیاتی سازمان های مردم نهاد گفت: سازمان های مردم نهاد در صورت غیر انتفاعی بودن و پر کردن اظهار نامه های مالیاتی از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

 الوندی اظهار کرد: خوشبختانه سازمان های مردم نهاد در زمینه آسیب شناسی اجتماعی و فرهنگی اقدامات خوبی را انجام داده اند.

وی با اشاره به تعدد سازمان های مردم نهاد در سطح استان بیان کرد: با توجه به این تعدد سازمان های مردم نهاد باید به کیفیت برنامه های این سازمان ها نیز توجه شود.

مدیر کل امور مالیاتی با تاکید بر توجه به کیفیت سازی برنامه های سازمان ها مردن نهاد افزود: متاسفانه به دلیل کم توجهی به کیفی سازی در سازمان های مردم نهاد احساس امنیت در زمینه کمک رسانی به سازمان های مردم نهاد کم شده است.

الوندی از دوری سازمان های مردم نهاد از سیاسی شدن اقدامات تاکید و بیان کرد: هر چیزی که وارد سیاست شود تاریخ مصرف دارد.

وی با تاکید بر تسلیم اظهار نامه های مالیاتی سازمان های مردم نهاد تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد  در صورت غیر انتفاعی بودن و پر کردن اظهار نامه های مالیاتی از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

در ادامه این نشست  معاون فرهنگی شهرداری سنندج، شهرداری را بزرگترین موسسه مردم نهاد عنوان کرد و گفت: سمن ها بازوان فعالیت های فرهنگی در استان هستند.

اسعد فرهادی از استفاده از سازمان های مردم نهاد در اجرایی کردن برنامه های شهرداری خبر داد و اضافه کرد: در برنامه هایی از جمله برگزاری جشنواره های مختلف و طرح سکونت گاه های غیر مجاز در شهرستان سنندج از سازمان های مردم نهاد استفاده می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سرای محله در شهرستان سنندج تصریح کرد: تا کنون 65 محله جدید و قدیم با همکاری سازمان های مردم نهاد برای اجرایی کردن طرح سرای محله در سنندج شناسایی شده است.

معاون فرهنگی شهردار سنندج با تاکید بر دبیرخانه ای برای سازمان های مردم نهاد سنندج اضافه کرد: با تشکیل این دبیرخانه می توان برنامه ها طراحی شده برای اجرای شدن را به دبیرخانه معرفی و بتوانیم آن را به سازمان های مردم نهاد واگذار کنیم.

فرهادی از برگزاری دوره آموزشی شهروندی در حوزه زیست محیطی توسط شهرداری سنندج خبر داد و تصریح کرد: در این دوره آموزشی 25 تا30 سازمان مردم نهاد شهرستان سنندج حضور داشتند.

وی در پایان ضمن ارجای طرح های شهرداری در سنندج در زمینه فضای سبز خاطرنشان کرد: شهرداری سنندج در زمینه مبلمان شهری و فضاسازی ورودی های شهر سنندج برنامه هایی را در دست اجرا دارد.

 


[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 8:43 عصر ] [ افسانه سیفی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.وبلاگ من یک وبلاگ اقتصاد خبری است که به علت زیاد بودن مطالب تعدادی از آنها را در آرشیو قرار داده ام، خواهشمندم که آنها را نیز مطالعه کنید و امیدوارم مطالبش استفاده مفیدی را برای شما داشته باشد. نام وبلاگ من چکاد است که چکاد به معنی قله است. من به دلیل علاقه ای که به خبرهای اقتصادی دارم سعی کردم در این وبلاگ بیشتر خبرها و مطالب در زمینه های اقتصادی را کار کنم. تا از این طریق بتوانم هم دوستانم را و هم افرادی که به وبلاگ من سر می زنند را با اخبار اقتصادی که در سطح استان اتفاق می افتد را آگاه کنم البته خبرها و مطالب من بیشتر مربوط به داخل استان کردستان می باشد که سعی کردم بیشتر خبرهایی رو که به روز است را کار کنم . خودم نسبت به گرفتن مصاحبه ها و خبرها در وبلاگم تلاش کردم و همه آنها را با گرفتن مصاحبه ها مسئولان استان کردستان سندیت بخشیدم. امیدواریم بتوانم با ایجاد این وبلاگ به اطلاع رسانی درست و به موقع در زمینه اخبار و مطالب اقتصادی اقدام کنم. لطفا اگر در زمینه وبلاگم مشکلی داشتم خوشحال می شوم که نظر استاد گرامی و هم دانشجویان محترم را بشنوم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 27299