سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چکاد
 
قالب وبلاگ

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کردستان:

اکثرپروژه های مسکن مهر در کردستان درحال تعطیلی است

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کردستان مشکلات پروژه های مسکن مهر در بهاران سنندج را اعتباری اعلام کرد و گفت: به دلیل کمبود اعتبار در پروژه های مسکن مهر در استان اکثر پروژه ها در حال تعطیلی هستند.

 عابدین کریمی اظهار کرد: از ابتدای شروع مسکن مهر در کردستان تا کنون 59 میلیارد و 796 میلیون ریال از اعتبارات ملی در کردستان در زمینه انشعابات آب هزینه شده است.


وی با بیان اینکه سهم وزارت نیرو در زمینه اعتبارات مسکن مهر تخصیصی به استان 147 میلیارد ریال بوده است، بیان کرد: تا کنون در زمینه انشعابات آب اعبتاری بالغ بر 14 میلیارد و 450 میلیون ریال را از محل اعبتارات استانی هزینه شده است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کردستان مشکلات اعتباری از عمده ترین مشکلات در زمینه احداث مسکن مهر در کردستان عنوان کرد و ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات شرکت آب و فاضلاب ساخت مخزن سنگ سیاه دگایران سنندج است.

کریمی با اشاره به عدم تحویل زمین برای ساخت این مخزن در دگایران سنندج و استفاده از آن برای رفع مشکلات زیر بنایی در پروژه مسکن مهر این منطقه اضافه کرد: تا کنون برای ساخت این مخزن در دگایران سنندج زمین تحویل شرکت آب و فاضلاب داده نشده است.

وی اتمام پروژه های مسکن مهر در کردستان را نیازمند اعتباری بالغ بر 41 میلیارد تومان دانست و افزود: برای اتمام پروژه مسکن مهر  دگایران سندج باید با تحویل زمین نسبت به احداث مخزن اقدام شود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کردستان مشکلات پروژه های مسکن مهر در بهاران سنندج را اعبتاری اعلام و گفت: به دلیل کمبود اعتبار در پروژه های مسکن مهر در استان اکثر پروژه ها در حال تعطیلی هستند.

کریمی مشکلات اعتباری را سدی بر سر راه اتمام پروژه مسکن مهر فراز اندیش عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر طرح آب و فاضلاب این پروژه آماده اما به دلیل کمبود اعتبارات کار زیر بنایی آن به اتمام نرسیده است.

وی هزینه انشعاب آب برای هر واحد مسکونی را 650 هزار تومان اعلام و اضافه کرد: خوشبختانه از ابتدای مسکن مهر در استان تا کنون هیچ گونه افزایش قیمت در زمینه انشعابات آب  وجود نداشته است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کردستان عدم بهره برداری از مخازن آب در شهرک بهاران را از دیگر مشکلات مسکن مهر بهاران سنندج عنوان کرد و ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب کردستان از طرح استفاده از پیمانکاران با توان مالی در زمینه اتمام پروژ های مسکن مهر در استان استقبال می کند.

کریمی با بیان اینکه تامین تاسیسات برای جلوگیری از فشار وارد شدن برای تامین آب در پروژه های مسکن مهر تاکید کرد و افزود: قبل از آماده سازی واحدها مکاتبه کردیم برای جلوگیری از قطعی آب در در واحدهای مسکن مهر بیش از دو تا سه طبقه فشار روی تامین تاسیسات باید پیش بینی شود که متاسفانه این اقدام صورت نگرفته است.

در ادامه این جلسه معاون شرکت توزیع نیروی برق استان افزایش قیمت های انشعابات برقی را از جمله دلایل عقب افتادن کار انشعابات در پروژه مسکن مهر دگایران سنندج اعلام کرد و گفت: متاسفانه به دلیل افزایش قیمت متقاضیان برای انشعاب برق به این اداره کل برای تایمن انشعابات در دگایران مراجعه نکردند.

سلطانی سهم هزینه شرکت توزیع نیروی برق را در ارتباط با مسکن مهر نسبت به اعتبارات ملی و استانی سه برابر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر سهم هر انشعاب برق برای یک واحد مسکونی یک میلیون و 200 هزار تومان است.

وی عدم وجود حساب در بانک مسکن را برای واریز هزینه انشعاب از جمله عوامل تاثیرگذار بر گرفتن هزینه انشعابات دانست و اضافه کرد: به دلیل اینکه وزارتخانه برای ما ایجاد شماره حساب در بانک مورد نظر را اعلام می کند ما نمی توانستیم در بانک مسکن داشته باشیم و این باعث جلوگیری از واریز هزینه انشعابات شد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان واریز هزینه انشعاب بر اساس هزینه سال کذشته 250 هزار  تومان اعلام و

 

 


[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 9:39 عصر ] [ افسانه سیفی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.وبلاگ من یک وبلاگ اقتصاد خبری است که به علت زیاد بودن مطالب تعدادی از آنها را در آرشیو قرار داده ام، خواهشمندم که آنها را نیز مطالعه کنید و امیدوارم مطالبش استفاده مفیدی را برای شما داشته باشد. نام وبلاگ من چکاد است که چکاد به معنی قله است. من به دلیل علاقه ای که به خبرهای اقتصادی دارم سعی کردم در این وبلاگ بیشتر خبرها و مطالب در زمینه های اقتصادی را کار کنم. تا از این طریق بتوانم هم دوستانم را و هم افرادی که به وبلاگ من سر می زنند را با اخبار اقتصادی که در سطح استان اتفاق می افتد را آگاه کنم البته خبرها و مطالب من بیشتر مربوط به داخل استان کردستان می باشد که سعی کردم بیشتر خبرهایی رو که به روز است را کار کنم . خودم نسبت به گرفتن مصاحبه ها و خبرها در وبلاگم تلاش کردم و همه آنها را با گرفتن مصاحبه ها مسئولان استان کردستان سندیت بخشیدم. امیدواریم بتوانم با ایجاد این وبلاگ به اطلاع رسانی درست و به موقع در زمینه اخبار و مطالب اقتصادی اقدام کنم. لطفا اگر در زمینه وبلاگم مشکلی داشتم خوشحال می شوم که نظر استاد گرامی و هم دانشجویان محترم را بشنوم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 27240