سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چکاد
 
قالب وبلاگ

روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد:

تعیین بیش از 2 هزار مورد بیمه بیکاری در کردستان

روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از تعیین بیش از 2 هزار و 650 مورد بیمه بیکاری به کارگران کردستانی خبر داد و افزود: در راستای حل مشکلات کارگران و کارفرمایان و رعایت حقوق شهروندی آنها 5 هیات حل اختلاف توسط این اداره کل تشکیل شده است.

مسعودی اظهار کرد: از این تعداد بازرسی صورت گرفته 3 هزار و 617 مورد آن به صورت دوره ای و 849 بازرسی موردی بوده است.


وی از تعیین بیش از 2 هزار و 650 مورد بیمه بیکاری به کارگران کردستانی خبر داد و افزود: در راستای حل مشکلات کارگران و کارفرمایان و رعایت حقوق شهروندی آنها 5 هیات حل اختلاف توسط این اداره کل تشکیل شده است.

روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان عنوان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری در زمینه رعایت حقوق شهروندی در کارگاه های مختلف سطح استان 4 هزار و 466 مورد بازرسی توسط اداره کل کار، تعاون و امور اجتماعی استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید در جامعه حقوق شهروندی رعایت و نهادینه شود، بیان کرد: برای رعایت حقوق شهروندی در سطح جامعه باید این امر از مسئولان استانی آغاز شده تا مردم نیز نسبت به رعایت آن اقدام کنند.

مسعودی تصریح کرد: انجام تبلیغات، تهیه بروشور در زمینه رعایت حقوق شهروندی در محیط کاری و تلاش در راستای رعایت حقوق شهروندی در بین کارگران و کارفرمایان از جمله اقدامات و برنام های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان است.

وی راه اندازی سایت اطلاع رسانی در این اداره کل را از دیگر اقدامات در راستای حقوق شهروندی عنوان کرد و ادامه داد: در این سایت کلیه قوانین مربوط به کار را برای اطلاع رسانی و استفاده کارگان و کارفرمایان وجود دارد.

روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان از راه اندازی خط مشاوره ویژه کار و تولید در این اداره کل خبر داد و بیان کرد: کارگران و کارفرمایان می توانند با استفاده از این خط مشاوره در زمینه رعایت حقوق شهروندی اطلاع پیدا کنند.

مسعودی با بیان اینکه در زمینه حمایت از ایده های کارگران و کارفرمایان هر ساله در کردستان اقدام به برگزاری جشنوراه ای در این خصوص کرده ایم، تصریح کرد: در حال حاضر در راستای رعایت حقوق شهروندی در بین کارگران اقدام به فعالیت 18 واحد بهداشتی کارگری برای تامین سلامت کارگران در سطح استان کرده ایم.

وی ایجاد مجموعه های ورزشی در شهرستان های سنندج، قروه و بیجار را از دیگر اقدامات اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در زمینه رعایت حقوق شهروندی در سطح استان عنوان کرد و افزود: همچنین در راستای تامین مسائل تفریحی کارگران اقدام به برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی برای کارگران کرده ایم.

روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان برگزاری دوره های آموزشی در زمینه مسائل بهداشتی برای کارگران از دیگر برنامه های در راستای رعایت حقوق شهروندی در بین کارگران اعلام و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان یکی از نهادهای تشکیل دهنده ستاد صیانت از حقوق شهروندی در زمینه رعایت این حقوق در سطح جامعه گام های خوبی را برداریم.

در ادامه این جلسه دیلی نماینده نیروی انتظامی کردستان نیز با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی به عنوان یک برنامه اجرایی در نیروی انتظامی در حال اجرایی شدن است، گفت: طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی از جمله برنامه ها در راستای رعایت حقوق شهروندی در سطح جامعه است.

وی رعایت حقوق شهروندی متهمان را یکی از برنامه های نیروی انتظامی در این راستا دانست و بیان کرد: فراهم کردن محیط مناسب برای متهمان و رعایت حقوق شهروندی در برخورد با متهمان از دیگر برنامه های نیروی انتظامی است.

دیلی در پایان از اجرای طرح ارزیابی و ارزش یابی بر اقدامات نیروی انتظامی خبر داد و خاطرنشان کرد: اداره برآورد و مطالعات نیروی انتظامی در زمینه های مختلف عملکرد نیروی انتظامی اقدام به نظر سنجی از مردم می کند که این کار می تواند نیروی انتظامی در ارائه خدمات بهتر به مردم یاری دهد.


[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 9:54 عصر ] [ افسانه سیفی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.وبلاگ من یک وبلاگ اقتصاد خبری است که به علت زیاد بودن مطالب تعدادی از آنها را در آرشیو قرار داده ام، خواهشمندم که آنها را نیز مطالعه کنید و امیدوارم مطالبش استفاده مفیدی را برای شما داشته باشد. نام وبلاگ من چکاد است که چکاد به معنی قله است. من به دلیل علاقه ای که به خبرهای اقتصادی دارم سعی کردم در این وبلاگ بیشتر خبرها و مطالب در زمینه های اقتصادی را کار کنم. تا از این طریق بتوانم هم دوستانم را و هم افرادی که به وبلاگ من سر می زنند را با اخبار اقتصادی که در سطح استان اتفاق می افتد را آگاه کنم البته خبرها و مطالب من بیشتر مربوط به داخل استان کردستان می باشد که سعی کردم بیشتر خبرهایی رو که به روز است را کار کنم . خودم نسبت به گرفتن مصاحبه ها و خبرها در وبلاگم تلاش کردم و همه آنها را با گرفتن مصاحبه ها مسئولان استان کردستان سندیت بخشیدم. امیدواریم بتوانم با ایجاد این وبلاگ به اطلاع رسانی درست و به موقع در زمینه اخبار و مطالب اقتصادی اقدام کنم. لطفا اگر در زمینه وبلاگم مشکلی داشتم خوشحال می شوم که نظر استاد گرامی و هم دانشجویان محترم را بشنوم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 27245