سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چکاد
 
قالب وبلاگ

رئیس خانه کشاورز کردستان:

دولت کشاورزی پایدار را به صورت جدی پیگیری می کند

رئیس خانه کشاورز کردستان گفت: وی با تاکید بر اینکه دولت کشاورزی پایدار را به صورت جدی پیگیری می کند، گفت: بخش کشاورزی با قدمت چند هزار ساله می تواند در زمینه اقتصاد کشور تاثری گذار باشد.

احمدپناه  اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی دولت کشاورزی پایدار است.

وی با تاکید بر اینکه دولت کشاورزی پایدار را به صورت جدی پیگیری می کند، تصریح کرد: بخش کشاورزی با قدمت چند هزار ساله می تواند در زمینه اقتصاد کشور تاثری گذار باشد.


رئیس خانه کشاورز کردستان عنوان کرد: برای استفاده بهینه از پتانسیل های کشاورزی وجود در استان باید تیم قوی اقتصادی با نظارت استاندار در کردستان تشکیل شود.

وی با اشاره به زمینه سازی برای پیشرفت در زمینه های بیولوژی و ماشین آلات در بخش کشاورزی کردستان تصریح کرد: متاسفانه کشا.رزان به دلیل مشکلات مالی نتوانسته تسهیلاتی را که آورده اند به بانک ها تسویه کنند و همین باعث آشفته بازاری در این بخش شده است.

احمد پناه ادامه داد: از بین رفتن انگیزه برای کشاورزی، روی آوردن به نهاده های ارزان قیمت به جای نهاده های مناسب و عدم ورود صادارت محصولات از جمله مشکلات این بخش است.

وی در پایان با تاکید بر تشکیل تیم قوی اقتصادی برای شناسایی پتانسی های کشاورزی در کردستان خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل تردد ماشین های سنگین بر روی جاده ها برای حمل محصولات معدنی برخی از جاده های از بین رفته اند که این نیز باعث مشکلات فراوانی برای کشاورزان شده است.

در ادامه این دیدار مسئول نظام صنفی شهرستان قروه خواستار تسریع در انتقال آب به مناطق شرقی استان برای کشاورزان شد و گفت: متاسفانه در مورد کمبود آب ما کشاورزان را متهم کرده اند.

محمدی با تاکید بر اینکه باید میزان تسهیلات از صندوق ملی توسعه برای رونق بخش کشاورزی افزایش پیدا کند، افزود: جایگزین کردن سیستم های نوین آبیاری می تواند در راستای حل استفاده بیش از اندازه از آب های زیر زمینی تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به پروژه هایی که کمتر از 100 میلیون تومان  از طریق صندوق توسعه ملی اعتبار داده نمی شود، بیان کرد: امیدواریم در این زمینه اقدام اساسی صورت بگیرد.

مسئول نظام صنفی شهرستان قروه در پایان خواستار ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در کردستان برای محصولات کشاورزی شد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر سیب زمینی های تولیدی کشاورزان در سال گذشته در انبارها مانده اند و این باعث ضایع شدن آنها می شود امیدواریم نسبت به خرید زود هنگام آنها اقدام شود.


[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 10:9 عصر ] [ افسانه سیفی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.وبلاگ من یک وبلاگ اقتصاد خبری است که به علت زیاد بودن مطالب تعدادی از آنها را در آرشیو قرار داده ام، خواهشمندم که آنها را نیز مطالعه کنید و امیدوارم مطالبش استفاده مفیدی را برای شما داشته باشد. نام وبلاگ من چکاد است که چکاد به معنی قله است. من به دلیل علاقه ای که به خبرهای اقتصادی دارم سعی کردم در این وبلاگ بیشتر خبرها و مطالب در زمینه های اقتصادی را کار کنم. تا از این طریق بتوانم هم دوستانم را و هم افرادی که به وبلاگ من سر می زنند را با اخبار اقتصادی که در سطح استان اتفاق می افتد را آگاه کنم البته خبرها و مطالب من بیشتر مربوط به داخل استان کردستان می باشد که سعی کردم بیشتر خبرهایی رو که به روز است را کار کنم . خودم نسبت به گرفتن مصاحبه ها و خبرها در وبلاگم تلاش کردم و همه آنها را با گرفتن مصاحبه ها مسئولان استان کردستان سندیت بخشیدم. امیدواریم بتوانم با ایجاد این وبلاگ به اطلاع رسانی درست و به موقع در زمینه اخبار و مطالب اقتصادی اقدام کنم. لطفا اگر در زمینه وبلاگم مشکلی داشتم خوشحال می شوم که نظر استاد گرامی و هم دانشجویان محترم را بشنوم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 27251