سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چکاد
 
قالب وبلاگ

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان:

اتمام واحدهای مسکن مهر کردستان نیازمند تامین اعتباراست

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضراتمام واحدهای مسکن مهر در استان با دو مشکل اساسی کمبود اعتبارات و ومشکلات زیر بنایی روبه رو است.

خسرو ویسی اظهار کرد: با وجود گذاشتن جلسات مختلف و هدف گذاری برای اتمام کار پروژه های مسکن مهر در استان متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری اقدامات اجرایی نمی شود.

وی به مشکل عدم گرفتن مجوز در فاز 4 بهاران اشاره کرد و افزود: پروژه مسکن مهر فاز 4 بهاران به دلیل روی کار آمدن دولت جدید و رویکرد جدید در زمینه تامین مسکن تسهیلات مسکن مهر قطع شد که این پروژه با مشکل عدم اخذ تسهیلات روبه رو شد.


مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به فرصت دولت برای دادن تسهیلات به این پروژه تا 30 مهر ماه جاری بیان کرد: متاسفانه این پروژه با مشکل گرفتن پروانه روبه رو است که بدون گرفتن پروانه از شهرداری نمی تواند تسهیلات را برای ساخت دریافت کنند.

ویسی بر گرفتن فرصتی دیگر از تهران برای گرفتن تسهیلات به این تعدادمسکن مهر در بهاران سنندج تاکید کرد و گفت: امیدواریم شهرداری در صدور پروانه برای پروژه مسکن مهر فاز 4 بهاران اقدام تا زمینه برای گرفتن تسهیلات فراهم شود.

وی با اشاره به وجود 15 هزار و 598 واحد مسکن مهر در کردستان تصریح کرد: از این تعداد مسکن مهر در استان 6 هزار و 350 واحد آن دارای پارکینگ مسقف و 9 هزار واحد دارای پارکینگ روباز است.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر 40 درصد از واحدهای مکسن مهر در کردستان دارای پارکینگ مسقف و 60 در صد دارای پارکینگ روباز است، افزود: امیدواریم نسبت به حل مشکل پارکینگ در واحدهای مسکن مهر در استان اقدام شود.

ویسی به وجود 5 هزار و 400 واحد مسکن مهر در پروژه فاز 1، 2 و 3 بهاران سنندج اشاره کرد و ادامه داد: همچنین تعداد پارکینگ های موجود در فاز 1، 2 و 3 بهاران روباز هستند.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 55 واحد مسکن مهر پروژه مسکن مهر فاز 4 بهاران تصریح کرد: تمامی پارکینگ ها در فاز 4 بهاران مسقف هستند اما اگر در پروژه مسکن مهر فاز دو بهاران سنندج وجود پارکینگ های روباز باعث مشکل می شود.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به مشکلات زیر بنایی در پروژه مسکن مهر دگایران سنندج بیان کرد: با گذاشتن جلسات هفتگی با شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع نیروی برق کردستان سعی در رفع مشکلات زیر بنایی در استان را داریم.

ویسی بر اتمام پایان مرحله نازک کاری 600 واحد از پروژه مسکن مهر دگایران سنندج، تصریح کرد: اگر در زمینه زیربنایی با مشکلاتی در این واحدها روبه رو نبودیم می توانستیم این واحدها را به بهره برداری برسانیم.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان از مشکلات زیر بنایی در پروژه مسکن مهر فراز اندیش سنندج خبر داد و اضافه کرد: با حل مشکلات زیربنایی متقاضیان این واحدها می توانند مسکن مهر خود را تحویل بگیرند.

ویسی با اشاره به مشکلات فاز یک مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان بیان کرد : در راستای رفع مشکلات فاز یک مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان قرار داد پیمانکار این پروژه فسخ شد.

وی با اشاره به فسخ قرار داد پیمانکار این پروژه در 23  تیرماه جاری تصریح کرد: متاسفانه به دلیل یا نا آگاهی اعضای این تعاونی و یا بی توجهی آنها کار فسخ قرار داد با پیمانکار این پروژه تا 3 مهر ماه جاری اجرایی نشد.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان عدم وجود ناظرین سازمان نظام مهندسی و تاخیر دو سه ماهه فسخ قرار داد با پیمانکار این پروژه را از مهمترین مشکلات پروژه مسکن مهر فاز یک خبرنگاران عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با تعیین ناظرین نظام مهندسی و آغاز کار در کارگاه این پروژه شاهد پیشرفت کاری در این پروژه باشیم.

ویسی در پایان بر رفع مشکلات جدی در پروژه های مسکن مهر سطح استان تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با رفع مشکلات شاهد بهره برداری و افتتاح سریع این واحدها در استان باشیم


[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 8:34 عصر ] [ افسانه سیفی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.وبلاگ من یک وبلاگ اقتصاد خبری است که به علت زیاد بودن مطالب تعدادی از آنها را در آرشیو قرار داده ام، خواهشمندم که آنها را نیز مطالعه کنید و امیدوارم مطالبش استفاده مفیدی را برای شما داشته باشد. نام وبلاگ من چکاد است که چکاد به معنی قله است. من به دلیل علاقه ای که به خبرهای اقتصادی دارم سعی کردم در این وبلاگ بیشتر خبرها و مطالب در زمینه های اقتصادی را کار کنم. تا از این طریق بتوانم هم دوستانم را و هم افرادی که به وبلاگ من سر می زنند را با اخبار اقتصادی که در سطح استان اتفاق می افتد را آگاه کنم البته خبرها و مطالب من بیشتر مربوط به داخل استان کردستان می باشد که سعی کردم بیشتر خبرهایی رو که به روز است را کار کنم . خودم نسبت به گرفتن مصاحبه ها و خبرها در وبلاگم تلاش کردم و همه آنها را با گرفتن مصاحبه ها مسئولان استان کردستان سندیت بخشیدم. امیدواریم بتوانم با ایجاد این وبلاگ به اطلاع رسانی درست و به موقع در زمینه اخبار و مطالب اقتصادی اقدام کنم. لطفا اگر در زمینه وبلاگم مشکلی داشتم خوشحال می شوم که نظر استاد گرامی و هم دانشجویان محترم را بشنوم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 27282