سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چکاد
 
قالب وبلاگ

رئیس نظام صنفی کردستان خبر داد:

عضویت 12 هزار کردستانی در نظام صنفی کشاورزی

رئیس نظام صنفی کردستان گفت: در حال حاضر 12 هزار کشاورز کردستانی در نظام صنفی کشاورزی عضو هستند.

عبدالله فرجی اظهار کرد: نظام صنفی کشاورزان نظامی دارای تشکیلاتی قانونمند است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی یک بخش مهم در اقتصاد هر کشوری به حساب می آید، افزود: اقدامات خوبی توسط نظام صنفی کشاورزی کردستان برای جلب تعدادبیشتر کشاورزان انجام شده است.

 رئیس نظام صنفی کشاورزی کردستان با اشاره به گرفتن پروانه 230 شغل مندرج در آئین نامه نظام صنفی تصریح کرد: نظام صنفی کشاورزی  کاملا غیر دولتی و غیر انتفاعی و به دور از هر گونه جریانات سیاسی است.


فرجی به صرف هزینه های زیاد دولت در بخش کشاورزی اضافه کرد: با وجود هزینه های دولتی اگر مشارکت جدی کشاورزان و مردم وجود نداشته باشد، مشکلات این بخش حل خواهد شد.

وی از مشارکت نظام صنفی کشاورزی با کلیه ادارات و ارگان ها و سازمان جهاد کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 12 هزار نفر در کردستان عضو نظام صنفی کشاورزی هستند.

رئیس نظام صنفی کردستان نبود بیمه برای کشاورزان را یکی از مهمترین مشکلات دانست و ادامه داد: کشاورزان به عنوان کارفرما باید 5 نفر از کارگان مشغول به کار را در یک کارگاه کشاورزی بیمه کنند و این در حالی است که خود از بیمه بهره مند نیستند.

فرجی در پایان با اشاره به داشتن اعتبار پروانه نظام صنفی در کلیه ارگان ها خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم کشاورزان بیشتری را به نظام صنفی کشاورزی جذب کنیم.

در ادامه این جلسه مسئول نظام صنفی شهرستان بیجار با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام همدلی، هم زبانی بین دولت و ملت گفت: این جلسه جرقه خوبی برای عینیت بخشین به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

حسین رحیمی به  طرح یکپارچه سازی سطح  اراضی کشاورزی اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح می تواند اقدام خوبی برای بهینه سازی در مصرف آب باشد.

وی از بی کیفیتی ماشی آلات سنگین برای زمین های کشاورزی خبر داد و بیان کرد: همین امر موجب شده ضرر زیادی را به کشاورزان کردستانی وارد کند.

 مسئول نظام صنفی شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه امیدواریم دولت همچنین در زمینه قیمت گندم تضمینی تجدید نظر کند، اضافه کرد: می توان با افزایش قیمت خرید گندم کشاورزان نسبت به خرید ماشی آلات مناسب اقدام کنند.

رحیمی در پایان به نبود کارت سوخت برای کشاورزان خبر داد و خاطرنشان کرد: نبود کارت سوخت باعث شده که کشاورزان برای تامین سوخت مورد نیاز خود با مشکلات فراوانی روبه رو شوند.


[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 8:32 عصر ] [ افسانه سیفی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.وبلاگ من یک وبلاگ اقتصاد خبری است که به علت زیاد بودن مطالب تعدادی از آنها را در آرشیو قرار داده ام، خواهشمندم که آنها را نیز مطالعه کنید و امیدوارم مطالبش استفاده مفیدی را برای شما داشته باشد. نام وبلاگ من چکاد است که چکاد به معنی قله است. من به دلیل علاقه ای که به خبرهای اقتصادی دارم سعی کردم در این وبلاگ بیشتر خبرها و مطالب در زمینه های اقتصادی را کار کنم. تا از این طریق بتوانم هم دوستانم را و هم افرادی که به وبلاگ من سر می زنند را با اخبار اقتصادی که در سطح استان اتفاق می افتد را آگاه کنم البته خبرها و مطالب من بیشتر مربوط به داخل استان کردستان می باشد که سعی کردم بیشتر خبرهایی رو که به روز است را کار کنم . خودم نسبت به گرفتن مصاحبه ها و خبرها در وبلاگم تلاش کردم و همه آنها را با گرفتن مصاحبه ها مسئولان استان کردستان سندیت بخشیدم. امیدواریم بتوانم با ایجاد این وبلاگ به اطلاع رسانی درست و به موقع در زمینه اخبار و مطالب اقتصادی اقدام کنم. لطفا اگر در زمینه وبلاگم مشکلی داشتم خوشحال می شوم که نظر استاد گرامی و هم دانشجویان محترم را بشنوم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 27280